Recep İvedik Serisi

tarafından
86
Recep İvedik Serisi

Merhaba Film Tavsiyeleri takipçileri. Bu yazımızda Recep İvedik, Recep İvedik 2, 3, 4 ve 5 hakkında biraz konuşalım. 5 Film, dile kolay…

Şahan Gökbakar ya da Türkiye’nin onu tanımış olduğu isim; Recep İvedik. İlk filmi 2008 yılında çıktı ve deyim yerindeyse yer yerinden oynadı. Çok güzel, efsane bir film. Herkesin ağzında “bööğööğğöyt”, “Salih Abi! Bana bi yolluk yap”, “Murat; koyy*m da tur at” gibi film replikleri. Film artık Türkiye’de bir efsaneydi. Hatta Cem Yılmaz filmleriyle kıyaslayanlar, daha iyi bulanlar bile olmuştu. Kişiye göre değişir tabi. Bizde saygı duymak zorundayız. Her neyse, ilk film dediğimiz gibi efsane olmuştu. Sonrasında 2 oldu, 3 oldu, 4 oldu, bıkmadılar ve 5 yaptılar.

2008, Recep İvedik
2009, Recep İvedik 2
2010, Recep İvedik 3
2014, Recep İvedik 4
2016, Recep İvedik 5

Bakın beyler bayanlar, eğri oturalım doğru konuşalım. Recep İvedik 2 ve Recep İvedik 3′ de güzeldi. Hepimiz izledik. Sevdik de… Ama bu kadar uzatmaya gerek var mıydı ? Neden yani abi ? İlk 3 film tuttu tamam. Hadi ulan 4′ te tuttu diyelim. Farklı bi şey yaptılar, Survivor’a yolladılar. Yapmacıklık, iğrenç oyunculuk felan derken Recep İvedik 4’ü de zar zor izledik. 5 ne abi ? Allah rızası için söyleyin. Neden ? Abi bakın valla yeter. Lütfen 6, 7, 8 olmasın. Zaten boku çıktı. Daha fazla uzatmayın. Bakın farkettiyseniz, filmlerin içeriğinden konusundan bahsetmiyorum bile. Çünkü hepsi aynı. Kıllı, ağzı bozuk, korkudan saygı duyulan bir insan ve koca film boyunca ondan başka herkesin oyunculuğunun çöp olduğu film serisi. Neyini anlatalım ? Türk sinemasının çektiği zorluk ? Bak bu olur. Bunu anlatayım size. Çok zor zamanlar geçirdik. Tam kurtulduk dedik, bu seferde Youtuber tayfa film çıkarmaya başladı gerçi ama, bakın yine açık konuşayım. YouTuber olan abilerimizin filminden daha boktan bi seriyi neden devam ettiriyorsunuz Sayın Şahan Gökbakar ? Enes Batur Hayal mi ? Gerçek mi ? mesela, filmde oynayan YouTuber’ların oyunculuklarından bahsetmiştim Enes Batur Hayal mi ? Gerçek mi ? filmi hakkındaki yazımda. Şimdi şunu düşünün, oyunculuk kariyeri olmayan 30 40 YouTuber ve Recep İvedik filmlerinde oynayan insanlar… Özür dilerim YouTuberlar, sizden daha kötülerini gördük biz.

Bizler sadece izlediğimiz filmleri eleştiriyoruz. Kimseden daha iyi film çekeceğimizi felan asla savunmuyoruz. Biz  nasıl, yapamadığımız işlere, boyumuzdan büyük işlere kalkışmıyorsak, Lütfen sizlerde aynısını yapın ki, kaliteli iş yapanlar bi gölgelerinizden kurtulup ön plana çıkabilsinler. Şahan Abi, lütfen daha fazla uzatma ve bu seriyi bitir. Ben bir kez daha Recep İvedik afişleri görmek istemiyorum. Sal artık lütfen.

Asıl alanı teknoloji olan ve teknolojiyi seven bir insanım